2011-01-23
 18:20:02

Vilket jävla humör

 
Varför började man snusa för? Jävla dumheter. Bilden ovan är då inte mina tänder.
Ser något fräschare ut.
Däremot  har snuset frätit sönder tandköttet på mig. Har en sån där sexig grop som svider som bara den! Fan så blir man tjurig som en PMS tant när nikotinbegäret tar över. Inte bra. Jag kan tyvärr inte skylla på någon annan än mig själv. Jag var ung, dum och föll för grupptrycket. Både min kusin, brorsan och hans vänner fick mig in på det spåret. Då tänkte jag, varför inte testa?
Jag fick sån nikotinkick så att jag ramlade av cykeln på väg hem från macken i Taxinge. Det tyckte jag var både läskigt och härligt. Så jag ville testa igen, den här gången portion. Att börja med baksnus är ingen bra idé.
Att börja överhuvudtaget är jävligt dumt. Det inser man nu, 12 år senare. 
Nog att man blir irriterad av nikotinbegäret, det gör saken inte bättre att man har en grop nu som gör så förbannat ont. Fan vad jag har varit grinig idag. Inte kul för någon av oss. Det gör även ont när jag försöker tugga just på de 2 tänder som sitter nedanför såret. Faan.
Man fick sig en chock när jag såg såret. Första tanken var, HELEVETE, jag har fått Cancer! Som tur är verkar inte såret vara mer än en frätskada. Om det nu är till någon tröst.
Imorse höll jag ut ett bra tag utan att ta någon snus alls. I flera timmar faktiskt.
Sen kom läxläsningen med Liam. Då sket det sig. Han vägrade lyssna, han skrek, han grät, han kallade oss för dumma saker och då, ja, då röt man ju till ett par gånger. Mer än nödvändigt känner jag nu.
Men hur ska man förklara för en 7åring vad nikotinberoende är? Varför man är mer arg än nödvändigt?
Det är rätt klurigt.

På tal om barn, Jocke och hans tjej kom över i lördags. Blev lite fika och babygos. Linn är helt såld på barn, jocke däremot, han kan nog vänta ett tag verkar det som hehe.
Det tar den tid det tar.
Nu har jag blivit sugen på att fixa ett radhus/parhus eller fristående villa. Någon som har ett till salu eller uthyrning?
Jobbigt bara att inte är miljonär.

Idag ska vi testa nå nytt, fetaost biffar med potatis och sås. Det kan nog vara något.

Nu ska vi ut med Ebba.

Dags för ännu en härlig förjävlig beroendeframkallande underbar snus..


mia
PUBLICERAT: 2011-01-24, 08:38:51

http://www.blocket.se/stockholm/Radhus_med_stor_tomt_i_lugnt__mysigt_omrade_31770872.htm?ca=11&w=211



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: