2011-02-20
 19:44:30

Zzz Zzz ZZZZZZZ!!


Okej, jag snarkar, vet inte hur var eller varför men av någon jäkla anledning har jag börjat snarka som en björn de senaste veckorna. Bara sådär liksom. Lagom jobbigt så jag fick denna av Sandra, fungerar jättebra, säger de...NOT! va fan de ploppar ju ut på nätterna och så fortsätter jag snarka. Skitsaker.
Jag fick såna hårda sparka av Sandra inatt så ena min skinka var smurfblå (nja, en viss överdrift) . Vaknade upp av ren och skär smärta i skinkan, väldigt trevligt.  Men jag klandrar henne inte,tvärtom - jag förstår henne helt och hållet faktiskt. Jag hade blivit galen.
Så ännu en gång fick jag slagga på soffan inatt efter mycket stonk och stön och sparkar.
Först och främst, att inte få sova när man har feber och mår för taskigt är en sak, sen att man ska vakna upp av sparkar och dessutom försöka slagga på en minimal soffa gör inte saken bättre.

Är man på topp? Nej, inte ens nästan.  Får nog gå till läkaren om det inte blir bättre snart.
Sandra har varit sjuk nu i exakt en vecka och och jag i 5 dagar.
Har även ont i ögonen, svårt att förklara hur det känns - har aldrig haft så förut.
Kan inte riktigt se ordentligt, måste kisa och fula mig. Sen är det abra för besvärligt så jag måste blunda och i princip lägga mig i ett mörkt rum.
Just nu för stunden har jag också ont i ögonen, dags att sluta stirra på datorn tror jag..
Bör kanske kolla upp det på samma gång som jag går till läkaren?


Erika
PUBLICERAT: 2011-02-20, 21:02:26 | URL: http://mylittlewords.se

Helt underbart läckert och jag hade gärna haft det hemma hos mig Vet du vart man får tag på ett? ;)



Ja, den är superfin och helt galet mjuk :)


Erika
PUBLICERAT: 2011-02-21, 21:15:09 | URL: http://mylittlewords.se

attans då ;P


Sandra
PUBLICERAT: 2011-02-22, 17:34:53 | URL: http://bitchens.blogg.se/

hahaha eller hur... Nån som verkligen inte har nåt liv.... Tragiskt men sant :D

För mycket fritid och för lite liv...



Hörru! Du kanske har åkt på svinis :O Värt att kolla upp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: