2011-02-22
 17:33:51

Kasta barn i eld

Trots min feberyra har jag försökt hålla huvudet i trim.
Har försökt skapa en ny design på min blogg men jag fick fan inte till det. Tills vidare så har jag tagit en gratis design av en jätteduktig tjej som ni ser längst ner på min sida.
Jag vet, lite fuskigt att låna andras men vem orkar bry sig nu. Jag är trött!
Försöker bli helt 100 nu igen men det går långsamt. Mår fortfarande sisådär.
Oavsett hur jag mår tänker jag arbeta imorgon ett par timmar, känns väl sisådär men jag valde det själv.
Måste komma igång nu. Jävla influensa..

Vanliga saker som står på kläder är oftast
"tvättas med liknande färger"
"tork tumlas ej"
osv osv..
På detta babyplagg står det
"keep away from fire"..
Ursäkta men är inte det ganska underförstått?  Eller är det bara jag som är klyftig nog att inse att man inte bör kasta kläder i elden varken med eller utan baby. De kan faktiskt bli förstörda..

Dags att raka bort min 6 dagars skägg och försöka fräscha upp sig inför arbetsdagen imorgon bitti.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: