2011-03-02
 17:54:17

Ännu en ny dag

Andra dagen med nya chefen, den flöt på utan problem. Sen hade jag och Matthias ett arbetarsamtal (eller kvartsamtal som klyftiga Elin kallar det) men jag kan säga att mötet varade mer än en kvart, rättare sagt 1,5 timmar. Jag drog upp allt , precis allt jag har tänkt på, både flera bra idéer ang förbättringar i butiken och om min framtid, mina visioner och planer.
Jag var kanske för öppen, sa exakt vad jag tyckte och tänkte om personal,arbetsuppgifter och schema.
Men ja, det är väl alltid något. Ärligt är väl bra..eller? Tror inte jag har gjort bort mig iaf.
Ska bli intressant att få lära mig ekonomiskt tänkande osv, vi gjorde upp ett par delmål och ett gäng planer för mig, det här ska nog gå bra =)

Idag har har vi legat här, diskuterat med Celine och frossat glass i massor, riktigt mumsigt och härligt.
Vi har det mycket bättre än de i Budapest som fick uppleve en Tornado av eld !
Hur coolt är inte det på en skala? Ja, coolt vettefan men förbannat häftigt - att se på avstånd.

En eldtornado är oftast mellan 15 och 30 meter hög, men vid sällsynta tillfällen har det rapporterats om tornados som är mångdubbelt större än så.Den dödligaste av sin sort var en brinnande tornado som uppstod under den stora jordbävningen i Kanto i Japan 1923. På femton minuter hann eldtornadon, som snurrade i Tokyo, döda 38 000 människor.
Det är väl då mindre häftigt men ändå. Fascinerande.

Nu satt Sandra på Big Brother..tror jag går och städar toaletten eller hittar på något annat intressant


Caroline Trollpackan Andersson
PUBLICERAT: 2011-03-02, 18:39:36 | URL: http://trollpackan.vebblogg.se

Vad menar du ??? BB som är så bra. =D

Bra där ,på den nya bossen bara.

Du ska ju snart ta över ;).

Som du säger,ärlig ska man vara. Vinner på det i längden. Lycka till !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: