2011-02-24
 17:21:41

Hur många har du haft sex med?

Så få läsare jag har...Fast det är ju inte så konstigt kanske, man är ju inte stor bloggare som Kissie , fucki eller va fan de små mupparna heter. De är totalt ointressanta i mina ögon faktiskt. Ser inte varför någon på denna jord vill följa deras liv ? Blåsta brudar som ser helt förstörda ut. Euuuw.. Har ju sett bättre kvinnor i ungerns gatuhörn.

Jag är så bortkommen just nu, det är rätt pinsamt hur trött man kan vara ibland.
Och att jag aldrig blir helt frisk?  Fattar inte, men imorgon ska jag köra ett par timmar, sen blir det hela helgen.
Tungt men va fan, måste man så. I värsta fall så får Frida köra lite hårdare bara.

Har försökt uppdatera mig lite genom att läsa tidningar på nätet, känns som jag missat massa nyheter den senaste veckan. Har ingen aning om vad som har hänt.
Läste nyligen att en kvinna såg sin 3 åriga son sitta bakom sin soffa och klappade en 1.5 meter alligator på huvudet. Alltså, jag hade blivit ganska skärrad som det var mitt barn. Det är väl inget som ser varje dag kanske.

I Thailand bräckte de nyss en bebisfabrik. Surrogatmammor föder olagligt barn som senare säljs vidare för 32 000 dollar styck. Hur har man lyckats hålla det här hemligt? Det var liksom 14 kvinnor som fritogs som nu får vård på sjukhus. 7 av de var gravida vid tillslaget. 

61-åriga Kristine Casey har just fått barn. Men inte sitt eget. I stället har hon agerat surrogatmamma åt sin dotter och därmed fött sitt eget barnbarn.

En tio år gammal rumänsk flicka har blivit mor till en bebis. Fördes in till akut kejsarsnitt och allt blev bra. Barnen vägde 2,9 kg och är fullt frisk.

54-åriga Mare Simone har legat med över 1500 män. Hennes arbete går nämligen ut på att rädda äktenskap och förhållanden – genom att lära männen hur man älskar. Dessutom får hon betalt för det.  USCH! Nej tack. Oavsett hur dålig någon tycker att jag är så skulle jag aldrig betala något luder för det. Det här är prostitution.

Den genomsnittliga britten har indirekt legat med över 2,8 miljoner människor. Mumsfilibaba. Nu tycker jag att du också ska kolla det,  Kika här;)
http://calculators.lloydspharmacy.com/sexdegrees/

Det känns rätt äckligt när man ser resultatet.



i´m living on the edge liksom..running with loose laces



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: