2011-01-19
 16:02:54

ouch!

Helvetes #"!!¤ i en ¤&"#! som #:!" på en #;¤=! som glider upp i ditt #"!"% med din mamma %¤!"# din syrras "#"!¤#!!´..... penis!
Det gör så förbannat ont i ryggen! Min smärta har kommit tillbaka igen. Jag var sjukskriven ett tag för nåt år sen för just det här och nu är det här igen. Varför? Jag har ett tungt (och mycket underskattat) arbete men ändå, fasen. Det är inget kul längre, jag kan varken hålla i Celine eller sköta mitt jobb helt till 100%!
Dags att besöka läkaren ännu en gång. Mina värktabletter hjälper inte ett dugg. Mitt humör börjar veva och inte nog med det så har Liam varit, ja, jag säger det, förjäklig de senaste dagarna. Han vägrar sköta skolan, han vägrar lyssna på mig, han vägrar göra allt man säger. Dessutom käftar han emot och skriker "och" hela tiden.
När man har ont och är trött, när man redan är lite grinig då har man inte lika bra tålamod.
Men jag vet, vi är inte ensamma om trotsiga barn. Så jag tycker inte direkt synd om oss , det är helt enkelt som det ska vara men jag kan öppet och ärligt säga att "Lilla tonåren" is a assfucking bitch.
Det roliga är att på två röda så är han samma gamla goa Liam igen. Jag har däremot att vända humöret så snabbt men man är ju illa tvungen. Jag har dessvärre alltid varit ganska långsint i mitt liv. Nåja, jag lär mig också =)

Jag har troligtvis ärvt detta humör av min far. Han har haft liknande, om inte snäppet värre.

Oj, nu sket Celine som en kamel. Sandra var så snäll och bjuder på den här härliga blöjan, hoppas det inte är fyllt upp till naveln igen, det var inte så kul. Tog 10 våtservetter innan allt försvann. Härliga härliga småbarn =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: