2011-01-08
 19:43:01

Rösta på Celine!

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38852&_ad_is_verified=y Rösta på Celine är ni goa.Det vore härligt om hon kom med på framsidan av Vi föräldrar. Skulle betyda jäkligt mycket om ni kunde ta er 1 min att gå in på sidan och rösta på Celine och sedan dela med er av länken på eran facebook.

Jag har funderat på att börja plugga lite vid sidan om jobbet. Frågan är bara, är det rätt tillfälle? Kommer jag orka att plugga klart? Vilken skola ska jag välja? Exakt vilka kurser ska jag plugga?
Jag tittade lite på ekonomutbildning i Växsjö. Halvtid på distans skulle ta 6 år. Ouch! Finns det ingen lättare väg?
Eller iaf snabbare?  Jag skulle vilja bli chef en dag, exakt över vad vet jag. Troligtvis i detaljhandeln eller liknande men då krävs det ekonomutbildning. Frågan är, ska jag köra? Det är redan tufft att hänga med som det är nu med jobb och barn + hund. Ska jag orka plugga då också? Tåls att tänkas på.

Nu ska jag nog knäcka mig en pilsner och fortsätta se på filmen med Liam.

Glöm inte bort att rösta nu ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: