2011-01-13
 22:08:57

Phoenix Jones - Amerikas riktiga superhjälte


Här har vi en äkta superhjälte , Phoenix Jones. En 22 åring som klär ut sig i mask och läderkläder och försöker göra staden lite bättre. Okej, det anses som en aning larvigt men tanken är god. Det tycker jag om. Polisen har kommenterat att de ogillar den här situationen. Jag kan förstå dem med. Men när någon ser hur världen ser ut och äntligen gör något åt det så får han ris för det. Jag skulle uppskatta om någon i södertälje gjorde något liknande. Att gå ut varje natt och stoppa bråk, våldtäkter m.m. All cred till denna (något udda) man.

Häromdagen försökte jag även klippa Liams hår. Haha fy fan vad svårt det var. Det tog ett bra tag för han vägrade sitta still i mer än 20 sekunder i rad. Dessutom har jag aldrig klippt någon förut. Han såg ut som nån av killarna i Beatles ett tag, och nackhåret blev sisådär men vad fasen, han har kortare hår nu.

Idag fnittrade Celine för första gången, självklart missade jag det för jag var på jobbet som vanligt.
Det går så fort, hon utvecklas för varje dag. Man får mer och mer uppmärksamhet av henne.
Så söt hon är. Nu kliade det i hennes näsa och hon kan ju inte klia själv. Hon rynkar halva ansiktet och näsan och låter lite härligt. Det är för underbart.

Ska nog se klart filmen och sen ut med Ebba, ledig imorgon men jag kommer att arbeta hela helgen.

Glöm inte bort att du nu kanske har fått ett nytt stjärntecken. Ta er en titt om ni känner för det.
http://www.aftonbladet.se/wendela/article8406104.ab


mia
PUBLICERAT: 2011-01-14, 12:46:46

ååhh min lilla snutta börjar bli stor =D.. jag måste få komma förbi någon dag snart å få träffa vilda liam och min snutta celine <3 hon växer ju så fort!!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-17, 15:16:14

ja men gör det =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: