2011-01-09
 14:57:26

Nu och Då, vad hände sen?

Jag är inte direkt kändiskåt av mig. Jag läser varken Klick, Sofies mode eller hänt extra. Tycker det är skit med dagens så kallade kändisar. Samma skit hela tiden, fylla, bråk, skilsmässor och droger. Däremot kan det vara intressant och veta vad våra gamla klassiska skådespelare har tagit vägen? De som man såg på när man var liten. Se hur det har utvecklats efter deras (oftast) korta tid i rampljuset.
Här har vi några exempel.

Pappa i serien Alf. Max Wright 66 år och är gift. 2005 fick han cancer men överlevde mot alla odds.
År 2000 och 2003 blev han dömd för rattfylleri. 2001 rökte han hasch och hade intimt umgänge med en hemlös man.  Grattis får man väl säga?


Känd från Alf. Spelade Brian Tanner son till pappan på bilden ovan. Han är nu gift och bor i Arizona. Utbildade sig på Academy of art college. Gick väl bättre för honom antar jag.


Martin Andersson mer känd som vår allas favorit Bert Ljung! Tjejtjusaren, smygrunkaren, smårockaren.
Numera har han lagt ner karriären som skådespelaren. Arbetar som matematiker. Han har disputerade i ämnet vid matematiska institutet i rio de janerio. Inte så pjåkigt. Men jag trodde fan han skulle se bättre ut?



Rebecka Liljeberg känd från Fucking Åmål. Vad gör hon nu? Hon är väl en av de få som verkligen satsar på en karriär. Hon plugger numera till Läkare på Karolinska Institutet i Sthlm. Hon har även 2 barn och en sambo.


Mark-paul från gamla klassiska Pang i plugget. Nu är han hela 36 år och pappa. Just nu jobbar han med en ny tv serie.


Vår gamla kåta Bud Bundy från Våra Värsta år. Den här serien går ju fortfarande på Tv vilket jag brukar kolla på när jag har tid. Det är ju så bra! Nu har lilla grabben växt upp, 36 år och har 2 barn.  Rattfyllerier och droger har förekommit här med. Han har varit med i budgetfilmer och är med i reklam för en hamburgerkedja. Duktigt.

Grannen, Marcy 51 år. Hon var grannen till familjen Bundy. Hon är numera manusförfattare & regissör. Hon ligger bakom de flesta avsnitten av Dharma och Greg. Lever numera i ett öppet lesbiskt förhållande.



Vi får inte glömma kungen i programet, Al Bundy. Vår sexistiska karlakarl. Har sett honom på tv i flera bra serier och han har även gjort en massa skit. En sak jag personligen inte visste är han har gått 15 år i Brasiliansk Jiu-jitsu. Han har skaffat svart bälte.



Jodin Sweetin. Känd som Stephanie i Huset fullt. Hon blev en kalaspingla vilket jag inte hade gissat. Även denna tjej har haft drogproblem som många många andra. Numera är hon 28 år, ren från drogerna och har barn.


Jesper Salén.  Känd från kådisbellan och Vita lögner. Vilket ni flesta bör veta vad det är. Numera är han fritidsledare på Lidingö.
Han är även DJ. Kallar sig för Dj Japstar. Cooling.

Och nu till den sista, men största idioten som har haft sin 15 min i rapmljuset. En grabb jag aldrig har tyckt om. Kändiskåt, vidrig och IQ befriad. Jag vet personlig information om denna kille som inte bör komma ut på nätet, inte av mig iaf. Det är så äckligt så det finns inte. Det får jag hålla för mig själv.
Denna grabb, robinson robban. Riktigt namn Robert Anderson. Han har ju gått från känd idiot till en glassförsäljande idiot i Sthlm.
Han har även lyckats med en stora bragden att komma på 12e plats i en korvätartävling i New York.
Grattis.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: