2011-01-26
 16:09:31

Nästan 24h utan snus

Ja jävlar vad beroende man är. Det märks nu. Inget man tänkt på förut när man kedjesnusade. Nu vill man ha det där kostant, man tänker på det hela tiden. All tid går åt till att försöka att INTE snusa.
Det är nästan lite läskigt. Efter fräthålet i tandköttet så kom jag på andra tankar.
Har köpt nikotintuggumi som jag har tuggat frenetiskt på hela dagarna men jag har inte tagit nån snus. Det känns rätt bra. Suget finns där, tro mig. Min toleransnivå ligger på ungefär -1.
Nu sitter jag själv i köket och har betalat en jävla massa räkningar, det gjorde mig inte alls förbannad, nej nej.
ÅÅÅÅH allt är mindre bra just nu. Jag vill bara gömma mig! Det är ju bara begäret som pratar men iaf, jag vet inte hur länge jag orkar. Jag sitter nu oich spänner käken för fullt, jag vill bara skrika ut och avreagera mig på en dörr eller liknande. FÖRBANNADE SNUS! FÖRBANNADE BEGÄR! Må Djävulen dräpa dig långsamt och våldta dig brutalt i skärselden.
Okej jag är inte kristen men det vore en god tanke.

Det är inte lätt att vara social nu inte. Varken på jobbet eller hemma. Usch, men det är inte synd om mig. Det är självförvållat.

Nej nu måste jag röra på mig. Jag kan inte sitta still. Ut och spring nu..kom igen. heja heja heja


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-27, 06:03:18 | URL: http://existera.bloggplatsen.se/

Kämpa på du med snuset jag tuggar jag med på nikotin tuggummit går ju år massa sånna där.

Funderar på att köpa snus dosan från apoteket och varva. Varit snusfri nu i 7 dagar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: