2011-01-28
 12:38:07

Lite bilder och känslor

Här har vi en bild på Celines hand. Faen vad maffig den ser ut. En redig blaffa.


3 * 3 om dagen är jättebra för magen. Nej kanske inte, men för min rygg. 6 alvedon och 3 Diflofenak. Det blir en del. Men vad ska man göra? Kan inte göra något utan dessa. Och inte nog med ryggen så har knät gått nu. Haltar fram. Undrar om jag börjar gå sönder? Det börjar bli larvigt nu. Ont överallt och besvär. Faaan.
NU får det vara nog. Det slutar väl att de hittar en tumör någonstans också. Skulle fan inte förvåna mig just nu.








                                               KÄNSLIGA PERSONER SLUTAR LÄSA NU! Fortsätt läs längre ner :P






Ja här har vi det, så började det se ut. Riktigt fräscht. Vet inte hur djupt det hade frätit sönder men det har gått för långt iaf. Det gjorde ont. Det gör ont. Förbannat ont.



Som tur är så läker det fort i munnen. Det blev fort mycket bättre. Men innan dess så vaknade jag upp med blod i munnen. Hade nog slagit i det under natten, det var lite läskigt.

Just idag ser det ännu bättre ut men det är fortfarande extremt känsligt. Det är inte bara tandköttet som gör ont utan överläppen är halv förstörd.
Faen vad skönt det vore att kunna sluta helt med nikotin. Både på ekonomiskt, mentalt och på fysisk plan. Håll tummarna för mig.


Dagens känslor idag: Ofokuserad,stressad och stissig!


Här har vi mig och Celine ute på en promenad. Känns ovant att se sig själv med barnvagn.



Och här vilar prinsessan vackert...
haha nja, här slackar white trash bruttan :D  skulle man kunna tro..
Tycker bara att bilden blev så himla läcker. Hon är oftast mer graciös än såhär. Jag lovar.
Så vacker...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: