2011-02-07
 11:26:36

Nytänkande

Snuset har mig i sitt grepp. Men jag har fortfarande inte tagit någon nikotin eller tobak. Fortfarande dessa meningslösa onico skit prillorna. Jag kan inte sova på kvällarna, rastlösheten tar över helt.
Finns de ingen antinikotin spruta? Kan de flyga till månen och hitta gener hit och dit så kan de väl fan ta bort ett begär tycker jag.  Dra in en skruv i pallet på mig bara, blockera den nerven eller nåt. Help me för fan..
Haha det låter som jag håller på att dö, kanske inte riktigt men fan vad jobbigt det är ibland.

Imorse såg det ut som Celine upptäckte sin fot. Såg skitroligt ut. Hon satt i min famn och började vicka på tårna och spärrade upp ögonen. Hon vickade lite till och började le och så satt hon där och stirrade ut foten.  Sedan upptäckte hon att det fanns en till liten fossing på andra sidan. Det var så sött :)) 
Jag förstår er som inte har barn, det är nog ingen intresserant läsning för er för det här är saker man måste uppleva. Hon är nog den sötaste bebisen jag har sett.

Så vad händer idag ? Nja, jag vet inte. har lämnat Liam i skolan som vanligt och han slutar inom kort.
Har hällt i mig 2 koppar kaffe men är minst lika trött ändå.  Ska ta och passa på att städa lite medan jag är ledig.

 Jobbar imorgon igen. Det är så jäkla tråkigt att man bara kan ta i till 50% pga ryggen. Det går liksom ut över alla andra också vilket jag tycker synd. Vi är sån liten butik så det en person gör resp inte gör påverkar resten av personalen. Därför vill iaf jag, ge mitt yttersta varje gång och när jag inte kan det så känner jag mig stressad.
Jag vill ju liksom att det ska gå bra för butiken. Ska börja lära mig lite mer de kommande månanderna, att tänka annorlunda, att se på butiken ur en mer ekonomiskt vinkel.
Jag har bara kört på känsla och gjort vad jag tycker verkar bra och det har fungerat superbra 19 av 20 gånger. Men det har inte alltid varit optimalt rent ekonomiskt. Har börjat inse det så nu är det dags för nästa steg.
Ska bli riktigt kul att få lära sig lite nytt.

Nej men en kopp kaffe till så får vi se om jag vaknar upp igen.

Celine har nu växt ur blöja nr 3. Hon ska nu köra nr 4 medan de flesta andra i hennes ålder fortfarande kör 2an..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: