2011-02-11
 14:18:22

Balooba

Du är vår 999:e besökare, du är slumpmässigt vald till en exklusiv möjlig vinnare...jasså? det har jag varit 15 gånger nu tror jag. Jag är inte duktig i mattematik men 999 + mina 15 sista besök kan inte bli 999 + andra besökare. Jag tror det är lögn.

Celine låter mer och mer för varje dag som går, hon gormar och skriker och skrattar, så jäkla mysigt. Snart är hon ute och kryper också. Härligt !

Jag blev väckt i morse av min kollega, det kändes mindre kul. Var tvungen att ta mig till jobbet för att hon inte kunde parkera bilen någonstans. Skulle egentligen varit ledig idag.
Jäkla snö! vad fasen, bussar är inställda, bilar fastnar, lastbilar krockar, tåg står stilla..NÄR SKA FOLK INSE ATT DET SNÖAR VARJE ÅR HÄR I SVERIGE!  Alltså jag blir tokig. Ska det vara så svårt att skotta ?  Alla visste att snön skulle komma igår men likförbannat så fungerar ingenting. Jävla U-land vi lever i.
Landet kan ju inte stänga bara för att det kommer snö.
Nåja, vi alla ältar om det här men inget görs ändå, varför bry sig egentligen.



Minns ni dessa förresten? Så otroligt underbart gott så det finns inte. Love it!
 MUMS!




Här vill jag bara visa lite bilder som jag tycker är rätt sköna..

Undra vem som är för ful för att inte få vara med? Vad pinsamt det måste kännas.

 


Hon är nog en "dum blondin"s ansikte utåt.




Och vissa har bara alldeles för mycket fritid...herrejäklar alltså.


Jahopp jahopp. Så vad händer mer idag?
Egentligen ingenting, försöker koncentrera mig på att sluta snusa.
Jag vet, det är ett jäkla tjat från min sida men va fan det fungerar inte riktigt som jag vill.
Jag har fortfarande inte fuskat men åååh vad jag vill fuska! Vill fuska så mycket så det sprutar ut nikotin ur mina öron...ååååååååhhhh!  Men jag mår bra, jag är duktig, jag kan det här..o ja, jajaja..jaa..FAN


På tal om ehm, ingenting nu heller så är Farsan och Nillan nåonstans i Afrika och härjar, fasen vad skönt det måste vara. Det som är jobbigt är väl sprutorna innan och möjligtvis efter? Vem vill åka till en kontinent där tom myggorna är dödliga?
 Nej fy fan, tacka vet jag gamla goda Sverige där vi inte har nåt att frukta över huvudtaget.. Iaf om man jämför med andra länder.

Tack för nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: