2011-02-15
 21:36:13

Sjuklingar är vi allihopa....

Ja det är inte sant. Ena är mer sjuk än den andra. Liam har haft feber och är nu dyngförkyld, Sandra har också haft feber men har numera ont i halsen och så har jag blivit febrig , hängig samt att även min hals är svullen till max. Det här är inget kul, oundvikligt men jäkligt tråkigt.
Jag är ledig imorgon så då ska jag passa på att vila upp mig i den mån jag kan.

Celine har varit väldigt bråkig idag, hon har inte varit nöjd för fem öre!  Men vilken tur att jag har jobbat då ;)
Nej men jag tycker synd om stackars Sandra som måste ha hand om en sjukling, en bebis, en hund och sig själv när jag är borta. Kan inte vara lätt. Och så kommer jag hem och klagar att jag är trött och har ont.
Hmm, dags att tänka om.
Förresten så väger Celine nästan lika mycket som en 1 åring. Hur ska detta sluta? =D

Läser ni min blogg nu i realtid så måste ni se på Canal + First. En härlig skräckis just nu som vi ser på, Sandra kommer flinga iväg Celine nästa gång hon hoppas till, hon är så lättskrämd min kära tant =)

På Lördag är det dop, lilla Björn ska döpas, till björn skulle jag tro . Så sandra och gänget ska dit och jag får se hur det blir. Däremot på kvällen är det fest hos Tanya. Får bara hålla tummarna att jag är frisk till dess.
Just nu känner jag mig sisådär faktiskt...

Nåja, back to the skräckis !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: