2011-02-03
 10:35:31

Polis Ambulans och Brandkår

Nikotinfri i flera dagar nu. Fan va skönt det är. Jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det men nu känns det som om ingenting är omöjligt. Dessvärre måste det ju alltid ske hemska saker innan man vaknar upp. Så är det med det mesta.Den psykologiska effekten sitter dessvärre kvar, har börjat köra med Onico mer och mer men det ska jag också försöka sluta med.

Nu sitter Sandra här och försöker trösta Celine, stackars liten! Hon har så ont vid halsen, det är nästan som sår vid valkarna. Vi har verkligen gjort allt för att ordna det men vi har itne riktigt lyckats.Som tur är har vi läkarbesök idag klockan 11. Ska mäta och väga Celine igen. Hon måste nog ligga över 8 kg nu, en rejäl matchvikt! Det verkligen skär i hjärtat när man ser sitt barn ha ont och gråter så att tårarna sprutar.

Igår natt så slocknade hela vårt hus. Vad less man blev. Först trodde jag att en propp hade gått men sen hörde jag grannarna, då insåg jag att allt var helt dött.
Fåtal minuter senare hörde jag siréner överallt. Blinkade i hela lägenheten. Man blev lite orolig, vad har hänt nu liksom.
Så läste jag i morse att någon hade smällt med sin bil in i elskåpet här i närheten. Duktigt.
När ska folk lära sig att det är halt på vägarna? Det är Februari och det är svinhalt! Lär er att ta det lugnt, bara för att ingen ser betyder det inte att du kan köra fortare. Det är fortfarande halt och jävligt på vägarna! Man behöver inte köra i 70 bara för att vägskylten säger det, du får köra lite saktare. 


Sen där här stolen vill jag ha!

http://www.pointlessbutcool.com/gadgets/lazy_boy_chair


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: