2011-02-18
 16:13:23

Klickat hem

http://www.bonprix.se/se/Black-White-3-7678-shop.htm?id=1932165802951964016-0-4d5e899f

Här finns det en hel del fina kläder som både jag och sandra har klickat hem, förhoppningsvis kommer de till nästa vecka. Utbudet verkar variera varje gång jag kikar in på sidan men jag fick de jag ville ha så jag är nöjd.

Idag mår jag fortfarade skit, huvudet spinner runt. Jag orkar verkligen inte med det här längre. Jag sitter bara och halvsover sen flyger man upp på Sandras begäran. Det är inte speciellt kul när både jag och sandra är sjuka samtidigt, det är ett helvete att få saker och ting att fungera här.  Inte så lätt alla gånger, nu har jag iaf tagit mig kraft till att få igång en diskmaskin, tack gode fan för diskmaskiner. Är nog den bästa uppfinningen enligt mig i nuläget. Fast den är för liten, en bänkdisk är inget att ha för en familj. Har surfat runt de senaste dagarna och hittat en schysst AAA klassad smaldisk för knappt 3000. Snygg design, hyfsad high-tech och disken ska bli ren. Det är väl ändå viktigast.

Herrejävlar, har tagit mig 20 min att skriva så här långt. Det går inte snabbt. Har ont i ögonen, kan inte riktigt fokusera så jag förstår inte själv varför jag lägger ner energi på att blogga. Är väl att tristessen har tagit över. Bara sover och sover..Något måste man ju göra.

Nyss sjöng de på TVen, sa till Liam att det blir för mycket oljud när även han sjunger med. Då förstod han vad jag menade, kändes skönt. Så han stängde av ljudet och sjöng helt själv...Härlig unge =)

Nu måste jag vila mig igen, orkar inte mer..jag vill bli frisk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: