2011-02-16
 17:00:03

I´m a sick little monkey



Ujuj, när en kille är riktigt sjuk då går fan hela världen under. USCH!  Jag orkar inte, kan inte tänka, kan inte kan inte, vill inte, ska inte! Men jag måste, nu är det inte så mycket att göra förutom att bita ihop och göra så gott man kan. Har dock sjukanmält mig från jobbet imorgon. Klarar knappt att gå till toaletten utan att hela skallen snurrar.
Not so funny.  Frida är snäll och ska ta mina tider och det känns ju rätt bra. Nackdelen är att jag inte har råd att vara hemma från jobbet but what to do? Är man sjuk så är man sjuk oavsett hur pissigt det är.

Idag är Celine väldigt lugn och harmonisk, det känns bra när vi inte har så mycket kraft och ork.
Däremot är Liam på G..sockerhypande barn. Herregud, nu ska han visa hur mycket han kan hoppa.
Han är tokförkyld men han vägrar vila, vad ska man göra? Han vill ju inte lyssna på att han ska vara lugn.

Celine sitter och pratar med oss mer och mer, det är så roligt . Hon gör så härliga miner och ljud, man behöver ingen tv numera ! Men man bör akta sig när hon blir arg åh herrejävlar vad arg hon kan bli. Jag är glad att hon är liten för hon är så stark.  Snart blir vår lilla bjässe 3 månader.

Nu vill jag lägga mig och sova fast jag ska nog ta hand om Celine så Sandra kan ta ett bad.
Sen blir det äta och sova. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: