2011-02-05
 10:16:32

Abo abo abooo

Här har man världens härligaste dröm och man vaknar bistert upp av att man måste kissa. Fan också, de började ju hända grymma grejer i drömmen.  Nåja, nu efter man har tryckt i sig ett par mackor och matat Liam så är det nog dags att ta ut lilla Ebba.  Tycker så jäkla synd om henne nu, hon har tandvärk. Måste verkligen till veterinären inom kort. Hon verkar nog inte kunna äta ordentligt.  Faan, det kunde inte ha kommit mer olägligt tycker jag.
Men vad ska man göra, man kan ju inte bara låta det vara.Ebba måste ju få den hjälp hon behöver, sen är det bara hålla tummarna att försäkringen tar de mesta annars är det ju helt kört.   Jäääla skit fan. 

Celine Celine Celine, vad ska man säga, hon slutar aldrig växa, 8,2 kg är toppvikten för tillfället. Imorgon är det säkert 8,6. Hon växer så det knakar och har börjar få fram ljud som påminner mycket om skratt.
Henne nuvarande favorit ord är "Abo". Det är väl inte det optimala men vadå, vi bor ändå i Södertälje. Lika bra att passa in, eller? 
Jag och Cillis kan ha en hel konversation i flera minuter som låter ungefär såhär;
Celine; Abo
Jag; Aboboo
Celine; Abooo
Jag: Aboboloboboo
Celine;abo
Jag; Abo abo abooo
Celine; Aboo aboo
Jag; Abouuu
Celine; boo aboo
Jag; bobobobob aboo abo abooooboo boo!
Här någonstans brukar man antingen bryta ihop och asgarva  eller så bryter Celine ut i gråt.
Oavsett så har man haft en väldigt givande diskussion. 

Har sett på mina fotoalbum på datorn att sen Celine kom till världen så har antal foton ökat med ungefär 1000% varje månad. Det är sjukt. Man är så stolt liksom och lägger ut massa kort samtidigt som ingen annan egentligen bryr sig. 



Så vad sker idag ? Det är lördag och ja, inget planerat. Imorgon ska nog Fredrik K kika förbi. Kan va intressant för han har man inte träffat på år och dar. Om det är nån som undrar så är han min kusin.
Nåja, dags för kaffe!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: