2010-10-17
 13:29:23

Knasigt



Vissa är värre än andra, absolut men jag känner mig lite ja, smått galen ibland. Man bör stanna upp och tänka efter; " vad i hela friden håller jag på med?"  men gör man inte så kan man bli som jag.
Jag säger inte att jag är speciell på något sätt, jag är varken bättre eller sämre än mina medmänniskor men jag är ärlig, öppenhjärtad och lite miffad. På jobbet är jag en person men hemma, ack, det är inte många som ser mig som den jag är hemma med sambon. 
Mitt i ett samtal kan jag helt plötsligt skrika ut ett högt (falsk) C och bugga loss i köket. Utåt sett så är jag nog mer den lite lugnare, tystare och arbetsvillig. Jag är ordningsam och sköter mitt, jag gör sköter mitt arbete snabbt och effektivt.Det är inte ofta jag bara står och hänger på jobbet men väl hemma,
ja, du förstår. Jag är en annan person. Alltså är det detta normalt? Jag måste få fråga er där ute, är ni också som jag på detta sätt? Självklart förstår jag att man kan vara såhär fast i en mildare grad. Ge mig gärna en förklaring eller ja, säg åtminstonde att jag inte är ensam ?

På en sådan här officiell blogg som alla i hela världen kan läsa bör man egentligen vara ärlig men tänka på vad man skriver om ni förstår vad jag menar. Hur kul är det på en skala?
"Jag sitter här och skriver mig blogg och tänker på fåglarna i skyn" ..vem fan vill läsa sånt?! Var ärlig!
"Jag sitter här och skriver i min blogg och tänker på gruppsex". Säg vad du tycker och tänker, inget fjolleri.
Fast ja, jag tänker då inte på gruppsex (inte i denna stund iaf) jag tänker främst på min mage, har ont som vanligt. Bör undersöka den men det har inte blivit av.  In to the toilett and push it.  Sen blir det nog bra.

På tal om magar så tycker jag faktiskt synd om Sandra,även alla andra gravida.
Celine i magen verkar ha fått mina gener, hon är nämligen en Ninja.  Tänk er själva grabbar att ha en levande karate-gremling i kaggen som konstant sparkar på dina revben och insida. Ibland ser det nästan ut som hon är på väg igenom skinnet.  Det låter ju inte som en optimal tid egentligen, redan nu har jag kommit på iaf 10 saker jag hellre vill uppleva än att bli sparkad från insidan.

På tal om obehagliga saker, Läste ni om killen som dog genom att ha sex med en häst. Alltså allvarligt? Vad hade du förväntat dig ?  En 55 cm ***** med 5 liter ***... Nu gick jag lite långt men å andra sidan var det inte jag som hade sex med hästen.  I samma stat är det olagligt att spotta på bilar men hästsex går allt bra enligt lagen.

Fler knasiga lagar:

I Storbritannien är det förbjudet att dö i parlamentbyggnaderna. Är ni helt blåsta? vad ska ni göra om någon dör? slå honom? piskrapp? 

Där är även lagligt för gravida att kissa precis överallt, även i polismäns hjälmar.  Snälla, kan du som är gravid, åk till storbritannien och göra detta. Filma gärna och se vad polisen säger. Det vore riktigt kul.

I Ohio, Usa, är det föbjudet att göra en fisk berusad?   - Att denna lag skrevs under betyder alltså att någon mupp har gjort det tillräckligt många gånger tills politikerna fick nog. hmm...

I Inodesien bestraffas du med halshuggning om du onanerar.  Taskigt läge, jag tycker däremot tvärtom. Det bör vara lag på att onanera varje/varannan dag. Tänk på våldtäkterna som lär öka om grabbarna inte får släppa loss snabeln.  Där har vi även en taskig kvinnosyn tycker jag. Det går ut över dem, det kan jag garantera.

Dessa är bara 4 av alla x-totalt udda lagar. Man funderar ju på hur folk funderar.  Fler lagar finns på Google.


Förresten vet ni vad , jag har börjat packa BB väskan,  är jag inte duktig?




din orrekompis frida
PUBLICERAT: 2010-10-17, 21:31:37

Du skriver ju asbra ju :D


Sara L
PUBLICERAT: 2010-10-19, 16:05:15 | URL: http://missazuzephre.blogg.se/

Hahha, sjukt jävla sjuka lagar. Ska sno din idé o lägga in knasiga lagar i min blogg också. Hoppas de inte gör något. :P Btw, kul blogg! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: