2010-10-27
 14:35:10

Spooky



Många påstår sig se och kunna prata med andar på andra sidan. Många påstår sig ha sett övernaturliga fenomen där ingen förklaring kan ges. Jag har fattat tycke för såna här saker. Jag är en skeptiker men jag har själv varit med om saker ingen riktigt kan förklara. Jag är fortfarande skeptiker tills den dag en ande pratar med mig. Om det nu sker.  Men intresset finns fortfarande där, jag ser ofta på sådana serier som Hemsökta hus, Paranomal state, Andar - finns dom etc. Vissa saker verkar övertygande medan andra ser bara allmänt konstiga ut. Tyvärr är tekniken så pass väl att allt detta går att göra på datorn.  Jag vill tro,samtidigt som jag inte vill men inget har övertygat mig än.
Tror att min sambo är på ungefär samma plan.
Jag tror inte att jag har sagt detta till någon. Det kan verka fånigt för många men ja, jag skäms inte.

Igår natt såg jag och Sandra på Paranormal Activity. Haha det var riktigt roligt, vi låg och skrämde upp varandra och själv skulle hon gå och kissa 15 gånger. Vi tände alla lampor och sprang in på toa. Satan vad pinsamt men ack så kul.  Filmen kändes så verklig trots din låga budget de hade. Minns ni första gången ni såg Blair witch? Denna är ungefär i samma stil fast bättre. Skådespelaren filmar själv hela tiden för att det mer ska kännas som en dokumentär. Klart sevärd!  Kryp ner under täcket, släck alla lampor, låt bara månen ljus lysa upp ert rum och lev er in i filmen. Creepy ;)
Just nu håller jag på att ordna Paranormal Activity 2. Fick lova Sandra att vi skulle se den på ljusa dagen men jag ska allt råka slå på den på kvällen..mohahaha.


På tal om egentligen ingenting så är nu Celine färdiggräddad just nu. Hon kan komma vilken dag som helst nu.
Jag personligen hoppas att det blir mot kvällen av många anledningar.
Gaylord vad nervös jag är för det...fortfarande. Har nog nämnt det ett par gånger men vadå, jag är nervös!
Någon med ett lugnande piller till mig?


Sandra J
PUBLICERAT: 2010-10-27, 16:18:06 | URL: http://blivandefarsa.blogg.se/

HAHA du vet väl att jag läser din blogg darlig ;)

Du kan kolla på din film själv... =P eller näjja dig med att " hålla handen " när jag ska gå på toa ;P

Och den här Paranormal Activity2 skulle ju vara värre än 1an, så då kan du nästan ge dig på att Celine lär ploppa ut! Mohahahaa :-*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: