2010-10-20
 10:40:25

Koffein och Nikotin

Trött som få !
Kaffet verkar inte hjälpa idag, jag får bara ont i magen! Fasen, har man blivit immun mot koffein? Eller måste man börja dricka minst 3 koppar varje morgon? Det känns inte så stabilt. Vitaminer kan man kanske ta? De verkar inte fungera på mig heller.
Det kommer ju hela tiden ut nya vitaminer, boostpiller osv men efter några koppar kaffe, ett par redbull så undrar jag om man bör ta några boostpiller? Berocca boost finns t.ex. Någon som har prövat det?
Jag är tyvärr kronisk trött av mig, det ligger väl i min natur men jag blir tyvärr rätt dåsig av medicinen också.

Nu precis vankade mina goa tjocka sambo upp för andra gången. Hon var så duktig och lämnade Liam i skolan i morse. Sen när hon kom hem skulle hon väcka mig men somnade själv på sängen.

På tal om inget, Zonnic som det går reklam om på TV. Det är en portionspåse med nikotin i, alltså..är inte det snus? De kan ju inte uppfinna något som redan finns, eller? Då kan väl jag också göra det;
- Här har vi en ny unik cirkel med gummikant. Cirkeln är gjord av någon slags stål med en hård gummiring som du blåser upp med hjälp av luft. Den tar dig dit du vill komma om du om du sätter den t.ex på en bil. Den finns i flera olika storlekar och passa alla fordon. Du hittar den i din närmasta Cikelhandlare.
Jag ska bli miljonär på det här!

Nej nu är det dags att ta ut lilla Ebba innan jag måste dra mig till jobbet.


Sandra J
PUBLICERAT: 2010-10-20, 11:06:18 | URL: http://blivandefarsa.blogg.se/

Du e go du, men Liam brukar jag ju gå iväg med typ... varjedag =P



PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: