2010-10-31
 12:29:49

Dagarna går

Idag är det söndag. Varit sjuk/ledig i sammanlagt 4½ dag. Det börjar kännas i kroppen, lite rastlöshet men jag mår fortfarande inte bra.Magen krånglar, huvudet bultar, undra vad fasen det är?
 Har inte rakat mig på 5 dagar heller för den delen, det är inte vackert må jag säga.
Skallen är dock snaggad så det är framgång.

I helgen har vi fan inte gjort ett dugg, underbart!  Kanske blir lite tråkigt kan man tycka men vad ska man göra, jag mår dåligt och sandra är höggravid. Hon klarar knappt att gå ut med lilla Ebba runt huset.

Det är så det är och lär förbli ett tag till. Idag är det 15 dagar innan ankomsten av Celine.
Jag vill så gärna att födseln ska vara över så vi kan vara hemma nu. Har så svårt för att ta mig dit pga panikångesten. Så sjukt jobbigt. Ni kan inte föreställa er hur det är. Kunde knappt ta mig till jobbet senast jag var där.

Och så har Dava ,kusselinen, flyttat ihop med Annzo i en lya uti Nykvarn. Den verkar skönt, det är så lugnt där borta. Det vill jag också göra men just Nykvarn vet jag inte. Vore på ett sätt skönt att flytta till ett litet okänt område samtidigt som det vore rätt läskigt. Jag HATAR min panikångest!!!!
Det förstör så mycket för mig.  Blir galen!!   Det vore en sak om det bara gick ut över mig men det går ju ut över både vänner och familj också. Fasen, har sån jäkla tur att jag träffat en sån förstående kvinna. tummen upp!

Älskling, sluta läs här!
Sneglade just över på sandra, hennes t-shirts har blivit magtröjor. Hehehe. min fina knubbsäl !
men säg inte att jag skrev så, han kan bli purken ;)     Nej då, hon har humor, hon skrattar nog. Hoppas jag, håll tummarna för min skull för blir hon arg så kommer hon sätta sig på mig.  ouch...
Älskling, här kan du fortsätta läsa.
Nu sitter hon här och mumsar på mina hemmagjorda köttbullar. Jag är kung i köket. Iaf när det gäller kött.

Ska man göra någon nytta idag? Har redan satt igång en tvättmaskin och köket behövs skrubbas till lite.

Nu knackade det på dörren, det var ett par småflickor som var utklädda till häxor och tiggde godis. 
Alltså hallå, när ska ni förstå, i Sverige firar vi Halloween NÄSTA helg. Det är i USA man firar nu. 
Om alla i Sverige firade samtidigt hade det varit bättre. Tänk er i USA, där är gatorna fulla. De gör det till en fest, vi är så mesiga på att fira. 

Nej nu kör jag igång en disk sen ville Liam sminka sig..Kanske blir lite sminkad jag med,vem vet.
Men som sagt, NÄSTA helg ska vi nog fira =)

 




Sandra J
PUBLICERAT: 2010-10-31, 13:03:31 | URL: http://blivandefarsa.blogg.se/

Hahaha magtröja... ;)

Tur för dig att jag älskar dig!!



PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: