2010-10-15
 10:34:34

Back to good old days

Ska snart till jobbet och vet ni vad? Vi sitter här (i inte ens nästan lugn och ro) och tittar på Ariel Sjöjungfrun.Det var verkligen inte igår!  Haha..ja jäklar. Innan dess var det Alladin, det roliga var att det var jag som satt klistrad framför tv:n. Liam latjade med sin ballong och Sandra satt vid datorn. Sånt ska man kanske inte berätta om men vad fan, jag skäms inte. Det är för fanken roligt att se på gamla tecknade avsnitt..i viss mån vill säga.

Idag är det exakt 4 veckor kvar till beräknad födsel. bf som man säger inom föräldrakretsarna.
Hur tufft är inte det?  Sen om Celine föds just om 4 veckor är omöjligt att säga, jag tippar på att hon dyker upp något tidigare just pga Sandra inte är förstföderska. Dessutom talar vi om mina supergener..harkel..
Det var väl kanske lite överdrivet, man har ju trots allt allergi, svagt synfel och panikångest. Satan vad sexig jag låter när jag beskriver mig själv så.  Man får hur som helst hoppas att Celine inte får något av detta, jag vet hur jobbigt det är att vara t.ex. allergisk, speciellt när man älskar djur.
Vi har en hund också vilket ni flesta vet om, det skulle vara riktigt tufft att ge sig av med henne om Celine skulle vara gravt allergisk. Självfallet gör jag det, celine går faktiskt före även om jag skulle fälla en tår. 

Det är så mycket att tänka på inför ett nytt barn. Jag har försökt att gå igenom allt men jag kan garantera att jag missar något.. Jäklar!!  Måste ju packa väskan inför BB.  Det hade jag glömt. Måste göra det nu, iaf när jag kommer hem från jobbet. 

Måste tyvärr avrunda lite nu, ska göra mig ordning och försöka få med alla pantflaskor som tar upp halva lägenhetens area.  Ska visa nya killen Ricu hur man gör saker och ting, det är hans första helg helt själv . Ska bli kul att se hur det går. Nicole däremot, hon har haft magsår i 2 veckor pga den här helgen. 

Nej nu måste jag slita mig härifrån, men jag kan inte, har så mycket tankar och åsikter som jag vill få ut men det får bli en annan gång...eller? 



Glömde rotera bilden men vrid på huvudet så ser ni!    Här hade Liam en morotsgubbe som är ungefär som en stressboll fast fylld med potatismjöl. Den sprack när han låg i sängen, ser ni tåren som har runnit ner längs kinden?  haha ursäkta men vad tragiskt det såg ut. Kunde inte låta bli att skratta =) Här har vi liam (ja jag vet, glömde rotera bilden - stäm mig! Rotera ditt huvud istället!) Han hade en leksak som påminde om en antistressboll fylld med potatismjöl. Han låg på rygg och så sprack den. Haha detta var tragisk roligt. Man ser en tår glida sakta ner längs kinden. Var ju inte lätt att rengöra--



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: