2010-11-30
 11:52:34

Topp 12 - Likheter mellan alkolister och spädbarn

Idag är dan som är långt innan doppare dan
Tisdag idag, inte sant? Liam är hemma från skolan, han påstår sig ha ont i magen. Idag var jag snäll, han fick stanna hemma efter en del gnäll. Han har itne varit sig själv på sistonde tycker jag.
Men nu så ska han vara hemma så ska han inte få göra nåt roligt. Det ska bli städning och tvätt. Han har redan
städat rummet. No more Mr Nice Guy.

Jag har tänkt på att bebisar påminner mycket om hemlösa & påverkade A-lagare.
Här har du en lista på dessa likheter.


1.De söker tröst.
2.De söker värme.
3.De söker närhet.
4.De båda kräks.
5.De bajsar hur som helst.
6.De söker bröst.
7.De jollrar och låter väldigt egendomligt.
8.Folk kan få panik av att ha en sån hemma.
9.De har ingen större kontroll på sina kropp.
10.De kan ligga och stirra på en och samma punkt i timmar.
11.Antingen är de riktigt roliga eller riktigt jobbiga.
12.Det är inte många som förstår dem.

"Ååh är du helt dum i huvudet eller? Jämför du din bebis med en hemlös som har haft det svårt i livet"
ääh tyst .

Alldeles nyligen skrev Liam ett ord på papper, "fan" . Duktig kille. Han bara skrattade, jag blev mest glad att han kunde stava. Det är svårare med ord som är längre än 4 bokstäver men det ordnar grabben om man verkligen ligger i.

Idag ska jag dra mig till Orren och fixa lite papper, skall även ringa till Energibolaget, har inte haft med de att göra på över ett år (då jag bodde i min förra lys) och NU fick jag en räkning. Skumma jäklar.
Blir förbannad. Börjar tro att de lurar folk.
Nu ska jag in på Google och läsa om detta företag, se hur seriösa de egentligen är...
Återkommer om detta.


w.w
PUBLICERAT: 2010-11-30, 20:02:10

Jag vet att de lurar folk!


Sandra
PUBLICERAT: 2010-12-01, 12:49:55 | URL: http://bitchens.blogg.se/

nää aldrig.. De e ju de som e kul, att måla om gamlagrejer :D


Dammen
PUBLICERAT: 2010-12-01, 14:18:20 | URL: http://blivandefarsa.blogg.se/

Hej w.w.



Ja det gör de. Är så less på det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: