2010-11-23
 20:47:12

Tack för alla gratulationer

Man måste tacka för alla gratulationer vi har fått, väldigt gulligt av er.
Dessutom har ni nämnt att hon är söt och väldigt lik mig, ser ni kopplingen? Tack tack. Visste inte att så många tycker att jag var söt och gullig.

Nu är det storm ute, fan vad tråkigt. Man vill ju ut med Celine, visa henne omvärlden. Det är nog vädret som är nackdelen med en höst/vinter bebis.  Å andra sidan var det hela planerat så jag har ingen rätt att klaga.

Idag har jag varit så himla trött även om jag fick sova många timmar i natt. Undra varför? Jag känner mig mentalt trött. Jag gör ju visserligen mycket mer nu än vad jag brukar göra men ändå, såhär trött bör man inte kunna vara. När man somnar på toaletten så är det något fel.  Jag satte mig, gjorde det jag skulle, lutade mig framåt och slocknade. Låter som en dålig komedifilm.
Inte nog med det så tog det Sandra ca 15 min att väcka mig när jag slaggade på soffan. Det hör också till ovanligheten.

Vid ungefär 2 snåret på dagen så blev jag mitt normala jag igen. Hela dagen försvann men så är det ibland.
Det tråkiga är att mitt humör svänger kraftigt. Jag visar ingen hänsyn för misstag, emotsägningar eller gnäll.
Jag tog upp det vid middagen och Sandra svarade; "Ja, jag vet". Det positiva är väl att jag har insett det själv.
Jag försöker arbeta med det men när det blir för mycket så kan det gå till överstyr.

Inte nog med det så kom idioterna tillbaka och kastade snöboll på rutan.  Nu var det bara en men ändå, det är värre nu. Ebba reagerar starkt, blir rädd och skäller vilket skrämmer både Liam och Celine. Celine börjar gråta och Liam gömmer sig lite halvt. Jag blir bara förbannad och vill jaga ifatt dem..
Ja det är liksom inte så kul bara för några idioter tycker det är kul att kasta snöbollar på andras fönster.
Men jag kan lova er, när jag väl får tag på dessa människor så........nej, fan, jag kan inte göra något dumt.
Jag har familj..

Det blir som det blir. Nu ska jag njuta av tystnaden, dricka julmust och se på 112 - på liv och död.

Här ser ni bild på syster och hennes son John.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: