2010-11-20
 16:59:35

Snart är de hemma

Resan fortsätter. Sandra och Celine har legat och väntat och väntat på sjukan medan de tog en del prover.
De vill se till att Celine äter ordentligt innan hon kommer hem. Det gör hon också sa de nyligen.
Så nu är Bent med Sandra på sjukan och ska köra hit dem. Jag har städat och städat! även tvättat och diskat.
Det ska vara fint.
Har även gjort mig själv fin för ankomsten.
 Raka sig lite.
 Man måste vara riktigt ordentlig när man gör sig fin.
 Nå, blev jag vacker?
 Det tycker jag allt själv. Tummen upp !

Nu sitter jag här i soffan, lyssnar och njuter av CCR medan Ebba gnager på mina fossingar.
Rätt rofyllt men ack vad jag längtar efter mina två älskade. Kom hem nu. Jag vill gosa bebis !!

Jag hittade den här (se bilden nedan) under soffan. Tänkte skapa lite julstämning så jag la upp den på hyllan så alla kan se den. Blev det fint?

 Ett tomtehuvud är bättre än ingen tomte alls.


Jag kan lova er att bilder kommer komma upp konstant. Så oroa er inte =)


Mange =)
PUBLICERAT: 2010-11-20, 18:28:26

Stort grattis igen mannen,måste kännas underbart. Läser din blogg varje dag =) i like it. Bra att du rakade bort näshåren niklas d funkar ju inte ha ha .hoppas att allt är bra med sandra efter förlossningen !! / Ha det bäst nu !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: