2010-11-15
 18:40:27

Mat i massa mumsiga mängder

För 4 dagar sen åt vi Pizza, dagen efter åt vi sandras underbara hemmalagade lasagne,i förrgår åt vi köttfärsgratäng, idag blev det min goda tacogratäng och imorgon blir det troligtvis kassler.
Vegetarianer? jo visst. In my ass. Kött ska det vara, kött kött kött. köttberg av kött med kött vid sidan av och efterrätt av kött. Imorgon , om Sandra klarar av det, så ska hon även göra äppelpaj från scratch.
Ibland har vi det bra, ibland har vi det bäst.

Nej, ni som undrar, bebisen är inte född än. Hon var beräknad tills idag men icke. Den envisa barnungen!
Jag var tydligen också rätt slö, har för mig att jag skulle födas 16:e från början men det blev den 19:e.

Natten som var måste ha varit rätt rolig. Vi alla pratade i sömnen.
Sandra vaknade av Liam som hostade som en tok. Jag vaknade av att Sandra hostade som en tok och pratade lite sluddrigt i sömnen. Det värsta var nog det jag sa, Sandra vaknade av att jag sa;
"Hade hon inte svalt en kondom?"
Hur ska man tolka det? Ett misslyckat blowjob? En vanligt kondomblåsning som gick fel? Jag vet inte, jag önskar jag visste. Hade varit rätt roligt att veta faktiskt. Fick sig ett gott skratt när jag vaknade iallafall.

Vad har mer hänt idag? Låt mig tänka, var och handlade för ett tag sen. Spännande att veta va?

Nu ser Liam på Anubis. Han är helt såld på det, Sandra också som det ser ut nu.

Nu är det bara för er alla att hålla tummarna att vår bebis tittar ut snart, Sandra har så ont och jag känner mig så maktlös..Om alla ni där ute ägnar en tanke åt oss 21.00 ikväll så kanske vi kan tvinga ut henne med tankekraft.. nääe, tror inte jag heller men det är nog värt att försök.


Carolin
PUBLICERAT: 2010-11-18, 08:31:07 | URL: http://carowlin.blogg.se/

Ni är verkligen inte ensamma om att tycka om kött. Vi äter mycket kött här hemma, vi med! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: