2010-11-06
 12:37:02

Inte en bra början på dagen



Har ni någonsin fött barn? Har ni någonsin fått geishakulor urdragna ur röva i ultrarapid? Vet ni ungefär hur ett automatgevär känns?  Inte? Det vet jag. Sätt ihop dessa ljud och känslor så har ni min morgon. Fy fan.
Men jag måste se det på en ljusa sidan, jag är inte på stan eller på jobbet, jag är äntligen ledig.
Å andra sidan är det fortfarande inget vidare att må såhär. Var magsjuk förra veckan men ja, undra om jag har någon födoallergi ?  Man kan ju fundera.  Jag måste faktiskt ta och kolla upp min mage men det blir aldrig av.
Har faktiskt ingen lust eller ork.

Så vad händer idag? Jadu, börjar jag må bättre tänkte jag köra lite disk och tvättmaskiner. Ska även ut och latja lite med Liam.

Idag är det 9 dagar kvar till b.f.  Inte pjåkigt.

Nej, ska nog dricka mer blåbärssoppa nu.
Hoppas dagen går åt rätt håll.


Sara L
PUBLICERAT: 2010-11-06, 13:40:14 | URL: http://missazuzephre.blogg.se/

Hmm. blir det värre när du äter stark mat o sånt där?

btwm krya på dig! :(


Maria F
PUBLICERAT: 2010-11-08, 01:40:30

Kanske skulle testa och ta bort laktosen..


Dammen
PUBLICERAT: 2010-11-08, 10:30:36 | URL: http://blivandefarsa.blogg.se/

Ja jag har funderat på laktosintolerans.

Men jag vill inte vara det !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: