2010-11-09
 21:02:50

Idioter och en naken farmor

Vad tjänar ni på att kasta snöbollar på fönsterrutor? Vad ger det er? Glädje? Makt? En rusch? Vad? Snälla förklara. Jag personligen har aldrig sett vandalisering som någon roligt. Har aldrig förstått poängen.
Ni kanske inte tänker på att vi har ett barn här som blir skraj? En skör gravid kvinna och en ynklig mus till hund?
Ge bara fan i oss, vi ger fan i er.
Men en vacker dag smäller det, det vill jag lova. Jag tar inte hur mycket skit som helst !

En annan nyhet, fast en positiv sådan är att en studio brann upp. Tråkigt att det skulle brinna, absolut, men Britney Spears nya outgivna musik var där och blev förstört, kanske finns en gud trots allt?


Farsan dök upp i morse, ringde och väckte mig. Han fick tillbaka sin gamla cirkelsåg han lånade ut till mig för ca 2 år sen. Han hade glömt bort att han hade lånat ut det och köpt en ny för 5000 kr. Oj oj oj. Jag är själv lite halvt glömsk nu, kommer jag bli lika glömsk som farsan? Det kanske gör något, då har man väl aldrig tråkigt?

Jag fick iaf en stor låda toalettpapper och gamla kort på Farmor och hennes homies.  Toalettpappret var sketabra! Sånt är ju inte gratis nu för tiden. Tänk att ett 6pack av något som man stoppar upp där bak kostar ca 30 spänn. Det är ju larvigt!
Vi gick igenom korten vi fick. Vad är det med gamlingar som alltid måste trycka sig in i buskar på foton? eller var det bara farmor? Sedan var det kort på mig, mina syskon och farsan när vi var unga. Rätt kul att se
MEN, 2 grejer, en bild som jag såg har präntat sig fast i mina hornhinnor. Det var chockerande, det var hemskt dock naturligt. Inget en vanlig svensson vill se. Jag såg min farmor topless !!   Det var...ja, jag vet inte, jag saknar ord.


Jag smakade min första låglaktos mjölk och valios ost. Jag kan säga att jag redan är tokless på detta! Jag vill ha min hushållsost, jag vill ha min mellanmjölk, jag vill ha mitt smör Becel. Inte nån jävla "mjölk" som smakar härsket, ost som påminner om gummi och smör som smakar margarin. Men jag får väl stå ut tills jag vet hur det ligger till med laktosintoleransen..



Nu måste jag slappna av lite och lugna ner mig innan mitt adrenalin pumpar sönder mitt hjärta. Än en gång. IDIOTER! 


Mia
PUBLICERAT: 2010-11-10, 10:15:28

e de några kort du inte ska ha kvar? :) tänkte på farmor?? ja ha bara 2 kort på henne hemma å 3 på farfar :/ kram mia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: