2010-11-01
 21:41:50

I´m back baby!

Idag är jag på G.Är inte sjuk längre. Kom till jobbet trots många om och men. Dagen gick rätt hyfsat när jag väl hade landat i arbetet så att säga. Det som är väldigt jobbigt på arbetet just nu pga ombygget. Byggjobbare tamigfan överallt. Schysst men mest i vägen om jag ska vara ärlig.
Våra varor står lite överallt pga tillfällig platsbrist men det är nog värt besväret när vi är klara.

Nu efter lite kvällsmackor med familjen sitter jag här i soffan och bara degar. Riktigt härligt.
Sandra irrar runt lite varstans och bara hoppas på att hon ska föda,  jag med. Det är ju bara 14 dagar kvar till planerad ankomst så babyn kan ju dyka upp vilken dag som helst.
Är fortfarande orolig, lite nojig och nervös samtidigt som jag är glad, nyfiken och upprymd.
Blandade känslor, vilken tur att det är helt normalt.

En tanke; Tänk om det fanns kaffe som var BRA för magen samtidigt som det piggade upp?
Istället för att göra än hyperaktiv (efter för många koppar) och skita som en ko.

En annan tanke är hus, fan vad skönt att flytta till ett hus med stor balkong på övervåningen, stor altan med plats för en gigantisk gasolgrill, stor trädgård med hundgård. Gungor och sandlåda till barnen. Självfallet ska vi ha en stor pool också. Det vore rätt schysst.
Ska väl kanske inte ta i för mycket men ett hus med trädgård och staket är en bra början.
Trisslotter och bingolotto all day long och jobba arslet av sig så kanske, bara kanske har man råd med ett hus i trakterna. Annars kan man alltid flytta norrut där ett trevåningshus kostar 200 000.
Frågan är bara, är det värt att flytta? ..Det tåls att tänka på.


Pernie
PUBLICERAT: 2010-11-02, 11:55:39 | URL: http://perniegustavsson.blogg.se/

Jaha har du också blogg :) nej det här är inte kul, men jag ska få tag på bilen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: