2010-11-08
 21:24:02

Första dagen utan laktos

 
Här har vi en glad mamma, här är min sambos beskrivning på en härlig händelse som skedde i morse.

"Åh nu måste jag ju bara vara världens stoltaste mamma!! ( jag var & hämtade liam i skolan)
Liam & jag såg en pojke som slog en annan pojke med en pinne, där pojken som blir slagen vädjar om att den andre ska sluta. Då går Liam fram till pojken som slår & tar pinnen, bryter sönder den och kastar iväg delarna och säger att man får inte s
låss eller vara elak"

Det är bra jobbat av dig! Nu blev jag stolt över dig !

Imorse var ett helvete. Panikångest slog ut till max. Fi fan. Ringde chefen och berättade hur läget var tur som man har så förstod han. Han är jäkligt schysst på så sätt.
Två timmar sent så dök jag upp på jobbet och arbetade arslet av mig. Är rätt glad och stolt att jag aldrig gav upp helt. Jag fortsatte kämpa trots spärrarna...I did it!

Under tiden så dök Sandras pappa bent upp med ett skötbord värt 600 spänn som han gav oss. Herrejäklar, vilken snubbe. Det är man evigt tacksam för. Från början skulle han bara skjutsa oss till IKEA så vi kunde köpa det billiga som planerat men nåja, jag ska inte klaga. Som tack tänkte vi bjuda Bent och Adriana på middag i helgen.
Tips på vad man ska laga?

Idag är första dagen utan laktos. Jag måste verkligen testa och se om det fungerar. Min mage är i katastrof läge. Så nu är det dags, första dagen på 4 veckor. Sen får vi se om det blivit bättre. Jag kan ju säga att mjölken smakade unket men ja, det är väl så?

Nu har Sandra slitit ut skötbordet över hela golvet, tror jag får ta det som en pik och börja arbeta lite.
Än en gång, tack Bent, tack så hemskt mycket!


Lotta grannen
PUBLICERAT: 2010-11-08, 21:44:33

Fan vad jobbig för dig, om det finns nått jag kan göra så vet ni vart jag finns spelar ingen roll vad det är men som sagt behöver ni hjälp så ring :)

Vad kul att få ett skötbord riktigt gulligt av honom :)

Hmm ja vad gillar han? Fisk, kött, kyckling?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: