2010-11-28
 14:09:43

Första advent

 Stolt och trött far.

Igår hann jag aldrig blogga något för jag var borta i ungefär 14 timmar. Så kan det gå ibland.
Idag är jag iaf hemma och snart blir det adventsstäd och fika. Ska göra pepparkakor.

Först ska Sandra handla lite snabbt. Skönt för henne att komma ut lite då och då.

Idag är Liam på sånt där härligt humör igen. Verkligen, gör allt tvärtemot det man säger, lyssnar inte, visar ingen respekt för Celine. Så jäkla nerverande. Jag förstår att det är något som ligger bakom men jag vet inte vad. Han vill bara lira Xbox men han kan inte få allt han vill. Han har varit lite sisådär de senaste dagarna.

Idag skulle vi fått besök av Sandras mamma och mormor men nu verkar de inte komma. Det känns väldigt trist men jag förstår situationen så jag har överseende över det hela. Jag vill ju faktiskt träffa dem. Hade varit trevligt.
Nåja, ska man kanske sätta igång och städa? Ser ju förjävligt ut. Det är så pass mycket att man blir så less så man bara vill gå och gömma sig och hoppas att en härlig välsinnad människa upptäcker problemet och städar åt oss.

Min kamera på mobilen blixtrar som attan, Celine hatar nog mig och min blixt. Man kan ju inte låta bli att fota det lilla plytet, hon är ju så fantastiskt söt. Vill sätta upp henne på en piedestal och visa upp henne för hela världen.
Hör och häpna, världens snyggaste bebis är här, bedåra den gudomliga frälsaren från Tälje.
Tänk att en sån liten krabat kan göra så många lyckliga (och småstressade)

Varje gång man handlar på jobbet får man så många gratulationer, kunderna är så sjukt gulliga. Varenda en kommer fram kramar om mig och skakar hand. Det uppskattas till max.

Dags för städning !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: