2010-11-12
 11:57:22

Efter frukost

Idag är en lugn dag. Jag har börjat med med fiberstenar igen. Inlaxol har jag för mig att det heter. Det reglerar tarm blaha blaha nånting. Det går inte att tugga för det är som sten, det är totalt smaklöst. Men får väl se om det hjälper lite. Att jämföra detta fiber med det i flingor etc går inte. Detta är RENT fiber. 
Får se om det får ordning på mig.  Håll tummarna.

Vet ni vad? Jag tycker Ebba var rätt duktig i natt, hon gick in på toaletten när hon var nödig. 2 ggr t.o.m.
(Hon har fått mjukmat och det verkade inte riktigt fungera till max).  Nackdelen var väl att hon inte använde just toaletten i sig, men det var bara någon halvmeter ifrån.  Duktig flicka !
Man får ju faktiskt försöka se det ljusa i alla situationer.

Snart närmar det sig..3 dagar kvar.
Nervös!

Nej nu ska jag o liam lira lite Xbox, sen gör vi läxorna.  Jag vet jag vet,  läxorna ska göras först säger ni. Men jag orkar inte göra någon läxa,speciellt inte någon annans.

Sen får vi väl se vad dagen kommer med...


Uppdaterat.

Oj läxorna har inte blivit gjorda.
Var nyss på orren, jäklar vilken förändring det har blivit. Blev som jag trodde förvisso men det är alltid roligare att se det på riktigt än i huvudet.
Handlade för 500 spänn, fan va dyrt men nu har vi iaf mat. Kanske var värt det?
Ibland måste man väl äta.

Ja det är fortfarande 3 dagar kvar. Fan vad tiden går sakta,  och snabbt. Beror på hur man ser på saken.
Tycker det inte var länge sen vi tillverkade ungen och nu är hon snart här.
Och pang bom så börjar hon gå och prata.
Badabingbadabom så börjar hon dejta. Det är då jag kommer in med my baseballbat. Jag vet ju hur ungdomar tänker, jävla svin till grabbar. Hoppas hon blir lesbisk. Jag skulle få psykbryt om någon rörde min lilla dotter.
Kanske dags att ansöka henne till kloster? Alltså inget svenskt kloster utan något rejält, i ett slott kanske med murar, grindar och lås.
Hmm är jag överbeskyddande? Eller är jag bara aggressiv och egoist? Lite pyskopatisk mån tro?
Nåja, det får tiden utvisa. Sitter jag i häktet en vacker dag så vet ni varför.

Nu sitter vi här och trånar efter vår hemmalagade lasagne. Fan är så hungrig att jag skulle kunna slakta en hingst och äta han rå!  Ååååh mat!
Måste lära mig att äta bättre. 

Måste faktiskt också påpeka att inolaxolet hjälpte rätt hyfsat. Får fortsätta med det.





Annie
PUBLICERAT: 2010-11-13, 17:30:12 | URL: http://amilliondays.blogg.se/

Hahaha, alla fasar nog att se deras barn växa upp! Men oroa dig inte för mycket, eller jo, hon kan ju bli som jag! moaha!


Faster Karin (Damm) Norlén
PUBLICERAT: 2010-11-20, 08:31:58

Ja du Niklas, kom ihåg när du vaså där liten började nästan prata på en gång du kom hem, och så är du så här stor och fått en julegris menar ju bäbis.

hej å hå och grattis.


Faster Karin (Damm) Norlén
PUBLICERAT: 2010-11-20, 08:33:17



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: