2010-11-26
 18:27:37

Celine, du är min !

Nu efter den efterlängtade middagen som bestod av tagliatelle och korv så slog jag mig ner och tittade lite i aftonbladets tidning.
Det första mina ögon drog sig till var the one and only Stallone, The italion stallion. Namenam.
Ni vet antagligen vilka filmer han har varit med om, annars bör ni sluta läsa nu - puckon.
Men en sak ni troligtvis inte har vetat är att 6 år innan den första Rocky filmen gjordes så var Stallone med i ”The Party At Kitty And Stud's", mjukporr. Hur tufft är inte det?  Han påstoda att han hade dåligt med pengar men vet ni vad? i couldnt care less. Det är ju Rocky liksom, min idol sen barnsben!  Att han har varit med i en p-rulle förhöjer bara hans status hos mig. Läckert. Ni får säga vad ni vill men den filmen vill jag allt se.

En annan storartat nyhet som jag såg på nätet var överskriften "Nu blir det kallt"  ,  no shit? Metrologerna är väldigt duktiga som kom på det nu. Bör kanske börja lyssna på de igen - om jag vill höra vädret som gällde för 4 dagar sen.
Och nej, nyheten var inte skriven för 4 dar sen.

Har även lagt märke till att Celine har inte bara ett utan två storkbett. (Storkbett är en samling ytliga blodkärl och de är helt ofarliga för ni som undrar). Anledningen är enkel, Celine var så pass knubbig att det krävdes 2 storkar för att flyga hit henne. Stackars fåglar.

Jag vill förresten passa på att ännu en gång gratulera Mange och Therese, idag fick de lilla Maya.
Grabben är riktigt stolt, det ska han vara. Allt gick bara bra. Passande nog föddes hon nästan precis 7 dagar efter Celine. Om jag räknat rätt så är det 6 dagar, 23 timmar och 50 minuter.


Vad har hänt annars ? Jadu, livet flyter vidare , börjar komma in i papparollen mer och mer men att ta hand om 3 barn och hundar inkl lägenheten är lite tuffare än vad jag trodde men det går inte direkt dåligt.
Har tom lärt mig att byta blöja, Yeeey.

På tal om "yeeey", ikväll är det idol. Sandra har tjatat om det hela dagen så min gissning är att vi lär sitta bänkade framför TV:en vid 8.

Nu är det dags för en CoD match mot Liam. Har börjat fått smak för X-box igen, det har gått i vågor de senaste åren men nu är jag i en gamerperiod. Skillnaden nu är att det blir bra mycket fler pauser i spelet.

Jag ska förresten ta och snagga bröstkorgen, Celine såg lite äcklad ut när hon började picka mot mitt bröst och ville amma, fick nog lite hår i munnen, stackarn...
Och hon låter konstant, tom när hon sover men fasiken vad gulligt det är. Ååååh jag är en farsa !! =D


Sandra J
PUBLICERAT: 2010-11-26, 18:41:49

Hahaa 2 fåglar... du är ju för underbar!! =P <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: