2010-11-25
 10:54:35

Burrrrrrrr Kallt


Jaha, ännu en dag i kylan här inne. Jag har ringt och skickat en felanmälan. Nu har vi fått nog. Det är ca 19 grader här inne, kallt som fan. Jag fryser i vanliga fall nästan aldrig men nu, fi fan. Mina händer är kostant frusna, kan knappt ta i celine utan att hon gråter. För inte tala om hennes händer och fötter, isblåa. 
Enligt hyresgästföreningen skall det vara 20-23 grader. Aldrig mindre än 18, aldrig mer är 26.
Vi får inte mer än 20 - 20,5 när alla element står på max.
Usch!

Libero blöjorna är helt totalt värdelösa. De läcker igenom direkt. ICAs verkar hålla bättre men hon blir lätt röd på stjärta. Nu testar vi pampers.
Gulligt av sjukan att ge oss korgar och kassar med gratisprover av allt, precis allt. Blöjor, tvättmedel, salvor, reflexer, tidningar etc etc. Där sparar man inte några kronor.

Idag ska vi ringa vår BM som sa att vår bebis skulle bli liten, ska bli kul att se hur hon reagerar med tanke på att Celine var störst på BB.
Att flera barnmorskor säger att Celine är söt, att hon bör ställa upp i blöjreklam känns riktigt bra. Frågan är, säger de så till alla eller ? Troligtvis, men låt oss tro att Celine är vackrast av de alla.
Det är iaf vad jag tycker.

Ska snart klä på mig 13 lager kläder och ut i halvstormen.Måste ut med vovven. Den enda som älskar snö här är Ebba.Hon blir helt galen varje gång vi går ut, det är inte så kul alla gånger när man har bråttom.
Har tyvärr inte sån pli som man trodde på den där jycken. Dessutom så varje gång hon ser en kanin eller katt så får hon ett totalt psykbryt. Hon låter som hon blir misshandlar och gråter. Så jävla pinsamt. Säger man till henne på skarpen, drar henne i nackskinnet och ner i marken så bryr hon sig inte ett skit. Det blir bara pinsamt för det är oftast då folk verkar titta, då ser det ut om man är en djurmisshandlare. Fan, skulle ju aldrig slå eller göra illa ett djur med flit.

Hörde nyss på Nyheterna om en man i 08området som har åkt dit för att ha våldtagit 2st 4åringar.I D I O T !
Nu ser jag saker och ting från ett nytt perspektiv. Skulle någon försöka ge sig på Celine så hade jag slagit ihjäl fanstyget totalt, gått hem och sagt farväl och anmält mig själv. Herrejävlar vilka puckon till människor det finns.
Man blir verkligen mörkrädd när man ser och hör hur människor fungerar. Vågar man gå ut utan fjäderbatong och baseballträ? Börjar bli tveksamt.

Nä du Celine, väx inte upp, fortsätt vara en oskyldig bebis så tar vi hand om dig.

Pappa älskar dig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: