2010-11-07
 21:04:13

An tribute to Liam (Pippi Cover) By Dammen



Här var det hoppsan hejsan,
här ska du se på mejsan.
Kan å kan du gissa,
kan du gissa vem han är?
Vill å vill du veta
vad en sån som han kan heta?
Strunta i att fråga
för jag säger som det är.

Här kommer Liam jansson,
tjolahopp tjolahej kraschbombang
Här kommer liam jansson,
ja, här kommer faktiskt han.

Har du sett min apa,
min fina trilska lilla apa.
Har du sett Herr Liam,
ja han  heter faktiskt så.
Har du sett min djurpark,
min lilla lilla djurpark
Vill å vill du veta,
varför trädgårn heter så ?

Jo, för där bor en galen liam
tjolahopp tjolahej kraschbombang
där bor ju Liam jansson,
ja, där bor fumliga han.

Det är inte illa,
jag har apa knubbsäl o lya,
En sopsäck full med flaskor
är det också bra att ha.
Kom nu, alla vänner,
varenda jävel som jag känner,
Nu ska vi leva loppan,
Tjolahej tjolahoppsan-sa

Här kommer Liam jansson,
tjolahopp tjolahej kraschbombang
Här kommer lilla liam,
oj, vad vi älskar han.


Annie
PUBLICERAT: 2010-11-13, 17:33:24 | URL: http://amilliondays.blogg.se/

hahaha, han ser ju livrädd ut!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: