2010-11-11
 14:35:58

4 dagar kvar

Idag är det fyra dagar kvar till b.f.  Min mage krånglar tack vare min nervösitet. Har jättesvårt att lugna mig själv. Försöker liksom men herrejäklar, fungerar inte.
Celine verkar faktiskt inte ha några planer på att födas just nu. Hon verkar inte vilja komma ut i kylan, jag förstår henne. Själv vill man också gömma sig i någon håla.

Idag har jag varit duktig tycker jag. Andra maskinen tvätt, 3:e diskmaskinen har precis börjat. Min fråga är, hur fan kan det gå så mycket kläder och disk? Det är ju det enda man gör!   Börjar bli less, vill ha en betjänt. En städerska? Det hade vi hemma hos farsan och nillan. Det var rätt bekvämt.
Har för mig att hon kostade ca 300:- för ungefär 2-3 timmar. Kan vara värt det. Fan vad lat man är ibland hehe.

Ska kanske ta och fundera ut vad man ska laga för mat idag. Några förslag?

Det hade faktiskt inte hänt så värst mycket sen sist, har främst varit hemma och pysslat.
Nej, in på aftonbladets, expressens och LT:s hemsidor och se om det har hänt något intressant. Är väl främst bilbränder och misshandel i tälje, folk som krockar för de inte verkar förstå att det är halt ute och krig ute i världen. Det gamla vanliga med andra ord.


Terese
PUBLICERAT: 2010-11-11, 20:18:21 | URL: http://kiewa.blogg.se/

Va rolig du är. Om du tycker att du inte gör annat än tvättar nu så är det nog inget mot vad som väntar när Celine kommer till världen. =) En betjänt vore nice! En som städar iaf är ju själv så det blir inte så mycket tvätt. ;) Hmm det är nog en av de får saker som faktiskt är bra när jag tänker efter.



Va spännande att du ska bli pappa. Men om jag och tydligen också Sandra får välja är det mindre än två dagar kvar! =)


Dammen
PUBLICERAT: 2010-11-14, 13:52:37 | URL: http://blivandefarsa.blogg.se/

Haha jag vet =) Jamen eller hur, en betjänt är inte tokigt.



Hehe ja hon vill verkligen att bebisen ska komma ut nu. jag med faktiskt. Vill få det överstökat =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: