2010-12-14
 18:13:46

Utkast: Dec. 14, 2010

Fan så fungerar inte Photoshop. Måste ta bort skiten, ladda ner och börja om. Jag önskar att jag var riktig duktig på datorer och kunde få det att funka men när jag började pilla med dll filerna så sket sig allt och jag får inte tillbaka allt. SUCK!
När ska jag få bli miljonär? eller tusenonär. alltså, sisådär bara 10.000 skulle sitta fint. Jag jobbar och jobbar och jobbar men får fortfarande inte ihop en budget. Vad gör jag för fel? Jag försöker lägga undan och försöker vara relativt ekonomisk men jag får inte till det. Antingen är det födelsedagar, jul, andra högtider, oväntat höga räkningar, missade räkningar, lån osv. Jag skulle behöva en personlig bankman som tar hand om mina pengar.
Jag är kanske inte så duktig som jag tror att jag är. Att behöva låna pengar är det värsta jag vet speciellt när man vet att det är tufft att betala tillbaka men vad har man för val? Vissa månader går riktigt bra och andra lite mindre bra, den här månaden har varit en mindre bra. Trots min avsky till lån så hade jag inget val, tack så hemskt mycket Gunilla och farsan.

Nu är det jul igen, ja jäklar vad fort tiden går. Lilljäntan är redan en hel månad gammal nu på fredag. Det känns som vi har varit hemma i typ en vecka. Snart är hon ett par år och lilla Liam är tonåring.
Undra hur han blir som fjortis? Spelnörd? Mobbare? Sportgrabben? Tjejtjusaren? Snillet? Min gissning är spelgalen tjejtjusare. Han kommer nog få lite hanky panky om man säger så.

Idag blir det jag som lagar mat och det blir något oerhört avancerat som korv och pasta, är de snälla så får de väl lite ketchup och svartpeppar på.
Linn, min gamla barndomväns kvinna gav mig lite recept som ni kan se på mina kommenterar, de måste jag bara testa, tack Linn för dem!

Igår hade Celine jäkligt ont i magen, skrik hela dagen och halva natten, stackars liten. Idag verkar det trots allt mycket bättre, hon sover rätt mycket och bräker till när hon vill ha mat.

Nej nu är jag hungrig, dags att gå till köket och göra lite mat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: