2010-12-03
 12:02:16

That´s a big girl

Celine föddes stor, det råder ingen tvekan över. Hela 4850g. Hon blev poppis redan då på BB.
Idag kom BM förbi och gav oss information, ställde frågor och vägde Celine. Idag vägde hon 5305 g !
Det är som att jämföra Eloise´s barn som vägde så mycket när hon var 2 månader.
Snart kommer hon förhoppningsvis skjuta i höjden så det blir lite jämnvikt.

Det första hon gjorde när hon blev lagd på vågen var att kissa. Vågen, ryggen och tom håret blev vått.
That´s my girl.

Hon är ju så fruktansvärt söt. Finns ingen sötare, hon är en kopia av mig !  Blir kär på nytt.
Nu ska hon vidare till hörselkollen. Senast gick det som sagt inget vidare eftersom hon lät för mycket, får hoppas att det går bättre nu.

Jag ska snart gå och möta Liam i skolan också och senare idag kommer Sandras största barn, Simon.
Han lär nog vilja lira Xbox som vanligt.

Nu hörde jag världens rackabajsare bredid mig, jag tror nog att Celine är den skyldiga. Hon är trots allt lite röd i ansiktet, akta så du inte spräcker något gumman.

Dags att byta henne skulle jag tro....
Ropar; Sandra !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: