2010-12-12
 19:51:33

Självmordsbombare i Sverige

Ja det var väl bara en tidsfråga innan det kom hit. Va fan, hur tänker ni? Allvarligt. Jag blir bara förbannad!
Jag skulle vilja prata med en av er som har dessa åsikter, att bara ha en diskussion och försöka förstå er för det gör jag absolut inte nu. När ska dessa s.k. extrema "muslimer" lära sig att tyda sin religion korrekt?
Jag kan inte denna religion utan och innan, det erkänner jag men det kan en imam (även kallad präst i de vanligaste fall). En viss imam har sagt att Islam inte har något med våld att göra, det är även uppbackat av x antal andra imamer. De kan sin religion, tro mig.
Så varför misstolkas detta då? Jag vet faktiskt inte. Idioti. Terrorbrott, hedersmord osv, fy fan för sånt.
Att en person kan hata sin dotter så mycket efter att ha älskat med sin pojkvän så fadern mördar henne samtidigt personen i fråga blundar när han son våldtar andras döttrar.
Är det bara jag men låter inte det lite tokigt? Det här exemplet finns överallt, så jäkla konstigt.
Men tillbaka till huvudämnet, 28åringen som sprängde sig själv i city klagar på Lars Vilks och våra trupper.
Först och främt, jag är tveksam på att någon där nere på stan just då hade nån personlig kontakt med Larsa.
Vi, svenska folket har inget med den gubbens åsikter att göra. Ja, jag vet, det är föbjudet enligt eran lag och bestämmelser att avbilda honom men är det inte förbjudet att mörda andra? Bara undrar..
Fortfarande så har inte det svenska folket med Vilks att göra, det är inte vårt fel vad den snubben hittar på, inte sant? Samma sak gäller våra trupper, jag har inte sagt att jag vill ha de där nere och kriga. Jag tror inte heller att de i stan har bestämt det heller.
Ta det med politikerna istället, det är dessa personer som bestämt det, inte vi civila svenssons.
Samla ihop politikerna,prata med de och kom överrens på ett humant sätt varför inte försöka använda vår demokrati på riktigt? Låt folket rösta och gör det som blir bestämt. Det har väl inte hänt på länge?

Nej, far åt helvete med terrorism. Att ha ihjäl oskyldiga människor är höjden av feghet och onödighet.
Min åsikt är; Ta ut trupperna och skit totalt i vad alla andra länder gör, bekymra sig bara om oss själva så kanske vi slipper idioterna. Fast då får man väl skit för att vi inte gör nåt. Ingen blir nöjd någonsin...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: