2010-12-17
 20:50:16

Pappa har en stor flicka.

"Jag är dömd till döden min tro är icke er, akta vakta tungan min den talar ej likt din"
Ungefär den texten hörde jag i en underbar låt som jag lyssnade på idag. Den passar liksom in nu i vårt samhälle.
Tänker man inte som just du eller dom vill så är man inte värt ett skit och förtjänar att dö.
Demokrati är att man får tänka själv så länge man tänker som er. suck..

Idag har Liam åkt till Jenny och Magnus, rätt skönt att koncentrera sig helt och hållet på Celine ett litet tag, nackdelen är att imorgon är min första arbetsdag på länge. Fi fan, känns väl bra på ett sätt men jag var förbi idag, det är kaotiskt. Känns inget vidare att börja jobba med att städa upp efter andra. Har väl inget val.
From nu tänker jag bara köra mitt race, jag tänker göra mitt bästa och hålla min rygg fri, jag är trött på att göra andras uppgifter. Jag tänker sluta stressa ihjäl mig. Jag har en egen dotter och mitt hemma som jag måste kunna lägga mer energi på. Jag har svårt med det här just för att jag vill alltid prestera 110% på jobbet.
Det kommer inte längre fungera. På mitt arbete gäller lagarbete, vill inte vissa andra göra sina saker så får det vara, om jag inte har tid över vill säga. Stress, nej tack. Det ska jag lägga ner helt. Jag mår bara dåligt.
Går det inte bra, då tänker jag berätta för chefen hur saker och ting ligger till.
Stämningen verkar vara sisådär hos viss personal, känns tråkigt men jag förstår den personen helt och hållet. Haft samma tankar många gånger. Eftersom denna person tog upp många saker jag har tänkt på så måste det stämma, då är det inte bara jag som har missuppfattat saker och ting. Det är numera bekräftat.

Måste också berätta att idioterna har varit tillbaka, de slängde snöbollar på vår ruta igen.
Jag sprang ut, jag fick nog, nu jävlar ska jag plocka dem..självklart försvann de. Jag gick upp igen och stod på balkonen ett bra tag. Tillslut såg jag 3 idioter som skrek på helt oskyldigt folk, gick runt och sulade snöbollar på andra rutor och försvann efter ett tag bakom en gård. Jag var så sugen på att springa efter men va fasen, de var inte ens i målbrottet! Dessutom var jag kall. Nackdelen är att ingen gör något, alla bara vänder sig om och blundar.
Jag blir bara mer förbannad för varje gång. Får jag tag på de nästa gång de är här, vilket jag tänker göra oavsett hur gamla de är så ska de se på fan! Nu är jag less. Ingen , då menar jag INGEN skrämmer mitt barn.

Nu till lite roligare nyheter.
Celine var på koll idag. Hon blir en månad nu på Söndag.
Hon har blivit lite större och lite längre, att gå ner i vikt har hon nog inte planerat alls.
Nu väger hon 6110 g och är 57,2 cm lång. Hon väger nu lika mycket om inte mer än våran hund.
Här går det undan.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: