2010-12-13
 16:13:16

Önskelista

Ja nu har jag kommit på lite saker som behövs i hemmet, saker om verkligen behövs.
-En smaldisk, 45 cm är ett måste. Det fungerar inte med bänkdisken längre. Den som ordnar en fristående golvdisk åt mig får min bänkdisk ;)
-En dammsugare med hepafilter och ett bra munstycke. Det blir ju ändå en del hundhår överallt.

Detta är inte ett måste just nu men jag vill ha en ny soffa. Vår är fallfärdig visserligen lär den hålla ett litet tag till så det är inte prio.
Nackdelen är att man inte har pengar, så jäkla surt när man är i behov av så mycket saker.
Tror att jag ska bli miljonär. Det skulle underlätta lite.


Nu var Annica här med sin son Björn. Vi fikade och pratade. Blir en jäkla massa fikande numera.
Kaffe i mängder.  Annica och Sonnys son är 6 veckor, vår kära Celine blev 3 veckor i Fredags. Jämför storleken ;)

Celine är nåågot större. Titta bara på armarna...

'
Big mama! Nej då, den här bilden gör Celines storlek väldigt orättvist. Men visst ser det roligt ut. Hon fryser då inte i vinter kan jag ju säga.
 Min gosiga dotter...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: