2010-12-11
 16:26:34

Lördag - Gosdag


Idag har vi inte gjort ett skvatt, vilat, duschat, ätit och suttit vid dumburken.
Jag skulle in och lägga mig bredvid Celine ett tag, läsa min bok och bara ta det lugnt. Det blev för lugnt, jag somnade in och Sandra passade på att fota oss:)

Igår gjorde jag hamburgare, knådade och stekte upp de, fan vad jag e duktig! Blev supergott om jag får säga det själv. Och det får jag säga. För det var gott. Så det så.

Restrerande av dagen innehåller inte så mycket, Liam vill se Narnia som börjar om 45 min. Jag ska nog passa på att handla lite på jobbet så vi får nån frukost och kanske något gott tills ikväll.

Fan jag har ett irreterande sår i näsan, har nog pillat för mycket.

Nej tack för mig så länge, skriver mer senare ikväll eller imorgon.

Är det någon förresten som har en crackkod till Photoshop Cs5?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: