2010-12-19
 21:13:45

Helgen som var

Jag fattar inte varför min header går till höger när man går in på inlägg?
Någon som har koll på det? Skumt. Är inte superhaj på detta. Hjälp tack !:)

Jag har inte hunnit blogga något under helgen för jag har har varit på jobbet över 24 timmar och 30 min.
Jag är helt totalt slut på alla sätt och vis, på alla nivåer. Inte så kul att vara ledig så länge och sen pang bom så tokkör man i 12 timmars pass. Fi satan. Det gick iaf över förväntan, trodde jag inte skulle orka med någonting alls men jag blev klar med allt + lite till. Min rygg tog förvisso stryk men det ordnar sig säkert. Så länge inte min gamla skada dyker upp igen. Det vore ganska illa.
På tal om illa, inatt var helt otroligt jobbbig. Celine låg och skrek halva natten! Efter ett bra tag , mitt i natten, gav jag upp och gick och la mig på soffan. Det tog lite tid men jag fick iaf ett par timmars sömn.

På väg hem från jobbet idag så satte vi oss i Elins bil. Det hade snöat så in i helsike så hon stod och sopade av vindrutan med ärmen. Jag kände hur fingrarna började klia,
"jag måste" tänkte jag för mig själv.
Fast det är rätt elakt..men det var så upplagt, det så klockrent. Jag kan inte undvika det.
Så jag drämde till tutan för fullt! Mohahaha..herrejäklar vad rädd hon blev. Hon viftade på armarna som en kollibri. Det var nog dagens höjdpunkt.

Jag är nog för trött för att skriva något djupt. Är så otroligt trött. Så god natt så länge!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: