2010-12-22
 13:35:25

Du, det är kallt ute

Ja, kallt är bara förnamnet. Imorse frös jag som faen! Min mustasch var isig, kunde bryta loss stråna om jag hade velat. Det är okej med snö och sånt men inte när det blir såhär kallt!
Fast de norrut har det visserligen värre. Mellan Jul och Nyår ska det vara snö. Sen får det gärna vara soligt och skönt. Jag gillar dock inte våren, pollen och getingfanskapen är bland det värsta som finns.

Jag har undrat en sak ett tag, har säkert nämt liknande förut men finns det ingen moral, etik, empati eller sympati längre? Alla verkar tänka på sig själva och skiter fullständigt om de knuffar folk åt sidan så länge de får vad de ska. Dagens ungdomar, även vuxna är idioter. Iaf generellt sätt. Tycker det är skitråkigt när det folk beteer sig som djur. Det värsta är att jag blir förbannad på dessa människor så jag blir väl en av de till slut.
Kan ingen visa mig respekt så ger jag fan i att visa det själv. Till slut orkar man inte.
Fast på jobbet är det en annan sak, då har man mer tålamod och hjälper så mycket man kan.

Nu är det 2 dagar kvar till julafton och julklappshandlingen är nog klar, ska bara få hem lite saker också. Får hålla tummarna att de kommer hem innan julafton, blev lovad det av företaget.
Ska försöka ge mig på att koka knäck och fixa ischoklad. Det har jag aldrig gjort förut, ska bli jäkligt spännande och se hur det slutar hehe.
Julgranen ska väl upp också, är väl dags va?

Igår började förresten Sandra må dåligt, idag är det värre. Jättetråkigt för julen är bara runt hörnet. Dessutom måste jag säkert ta ledigt imorgon vilket chefen inte tyckte om men jag måste ta hand om barnen. Har inte så mycket val.
Imorgon är säljmässigt den största dagen på hela året så jag förstår hur han tänker.
Men blir det så som jag tror att det blir får jag ringa in extra personal. That´s life.

Dags att diska och få ordning här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: