2010-12-31
 14:34:34

Året som gått


Hoppas nästa år blir minst lika bra som 2010. Fast, jag hoppas att jag inte får ett barn till, det räcker för nu.
Så hur har detta år sett ut? Kan jag sammanfatta det på ett bra sätt? Jag vet faktiskt inte, låt mig tänka...
Mitt minne är då inte det bästa så jag måste nog ta hjälp av Sandra.

Förra nyår firade jag med Sandra Dava och Ann-sofie här,vi hade flyttat hit en månad innan. Jag blev ganska fuller och somnade både under julgranen och på toaletten. Sedan jobbade jag som vanligt även då på Orren.  
I Januari hände det nog inget speciellt
Däremot i Februari skapade vi Celine. Det var en trevlig stund.
Mars var månaden då vi firade 1 år tillsammans
I april fick jag löneförhöjning och jag och Sandra firade 1 år som förlovade (samma dag som Sandra fyllde 27). Det gick allt undan.
Maj var väldigt lugn, några födelsedagar som t.ex Andreas.
14 juni gjorde vi första ultraljudet. Det var även samma månad som Liam och Simon var en vecka på legoland.
Vecka 27/28 i Juli hade jag semester, sparade resten till Celines födelse.
Det var även då vi började lära känna våra grannar.Var mycket grillning och öl.
I Augusti fyllde jag hela 26 år, fasen vad gammal man börjar bli.
September bestod av flera MVC besök där vi kontrollerade allt.
I Oktober fortsatte MVC besöken, då fyllde även min bror 30år och min polare Linda nåt annat.
November är månaden då det smällde, vårt kära barn kom till världen.
Här började vi även fixa och trixa i Affären, började byta kylar och frysar. Blev en stor omställning för mig både privat på och jobbet. Här började jag ta ut restrerande semester.
December månad fyllde Farsan och syrran år. Även kusinen Dava. Här händer det väldigt mycket. Släktträffar, julmiddagar med mera. Mycket trevligt, det är dessa tider man verkligen får ta och träffa familjen.
Borde ses mer tycker jag.
Julen firade vi med Bent och Andreas. Så jäkla kul vi hade. God mat, gott sällskap.
Idag är det nyårsafton och då blir det alkoholfritt och god mat igen. Ska försöka hålla mig vaken så jag kan gå ut med Liam vid 12slaget. Sen är det bums i säng, ska arbeta hela helgen som kommer.

Nu ska jag släpa ut Liam från badet.

Ha en bra afton nu och ett fortsatt bra år.


Dec flytt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: