2010-12-15
 19:16:00

Ännu en dag

Först och främt undrar jag vem w.w. är. Personen i fråga bor i sthlm och har comhem som sitt bolag. Jag kan dess ip adress också.
Om personen i fråga fortsätter skriva vad jag tycker är spydiga meddelanden så tänker jag ta reda på vem han/hon är. Fast jag har mina aningar. Jag kan förvisso ha missförstått persons inlägg men det återstår och se.
Jag tycker bara det är konstigt när personen skriver kommenterar men vägrar säga vem han/hon är... Nåja.

Idag kom brorsan förbi. Det var på tiden. Var länge sen man sågs men så är det när man har varsin familj, sådant tar upp en hel del tid. Han har ju Liam och Molly och sitt jobb, han har mycket att göra . Tyvärr så blir det så att jag arbetar varje gång vi i familjen ska hitta på något.

Usch vad trött jag är idag, hur ska jag liksom orka jobba när jag är så trött som jag är nu?
Det löser sig, det brukar det göra. Man får bara tänkta positivt och sätta i en högre växel. Sedan får man säkert öka intaget av koffein men det har väl ingen dött av? Har varit hemma i snart en månad och jag börjar tycka det är skönt även om man inte får sova ut. På ett sätt ska jag inte klaga, det är ju Sandra som måste amma på nätterna. Det är bra att vara kille ibland fast andra gånger är det jobbigt, man vill ju hjälpa till.

Jag har blivit en baddare på att byta blöjor, jag tror det iaf. Celine blir ren och fin och blöjan sitter kvar när man lyfter henne. Undra vad det blir av Celine när hon blir äldre förresten? Brorsans Liam gillar innebandy och fotboll, hans dotter gillar gymnastik. Celine blir säkert wrestlingmästare i WWA och blir den nya holk hugan annars skulle amerikansk fotboll kanske vara något? Hon är ju stabil. Fast hon växer nog lite med på längden snart. Det har hon redan gjort, det går riktigt fort. På fredag ska hon mätas och vägas igen. SKa bli intressant. Är då säkert 55-60cm lång och 5.5 kg. Hon är ju för söt..

Tack för mig så länge, nu ska vi se på gabba gabba



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: